Welkom bij Lyngen-designmeubels.nl!

| Online meubel webshop: Lyngen design meubels: Torenmolen 136 | 2317 NW Leiden | klantenservice@lyngen-designmeubels.nl |

Klantenservice

 

Bestellen


  • Tijdens het surfen op de webshop kunt u artikelen plaatsen in de winkelwagen door te klikken op de blauwe knop ‘in winkelwagen’.

  • Als u alle artikelen die u wilt in de winkelwagen geplaatst heeft, klikt u op de knop ‘winkelwagen’ rechts bovenin. Daar ziet u het overzicht van de door u geselecteerde artikelen. Als u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze hier invullen.

  • Vervolgens klikt u op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Als u al een account heeft, kunt u hier inloggen. Mocht u nog geen account hebben, dan kunt u kiezen voor de optie ‘bewaar mijn gegevens voor een volgende keer’. Wilt u dit niet, dan kiest u voor ‘Eenmalige aankoop’ en klikt u op verder.

  • U kunt vervolgens uw gegevens invoeren en het afleveradres bepalen.

  • In de volgende stap ziet u uw factuur, deze kunt u hier nog éénmaal controleren en hier kiest u een gewenste betaalmethode.

  • Als uw betaling binnen is ontvangt u van ons een betaalbevestiging en orderbevestiging per e-mail.

Uw bestelling annuleren:
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan alstublieft zo spoedig mogelijk na het plaatsen van uw bestelling contact op met de webshop klantenservice. Lyngen design meubels probeert namelijk direct na ontvangst, de bestelling te verwerken. U kunt het beste een e-mail sturen met hierin de factuur en ook uw rekeningnummer. Vanwege het gebruik van payment provider ICEpay (online betaal oplossing) en uw privacy, is uw rekeningnummer voor ons niet inzichtelijk. Het door u al overgemaakte geld zal tenminste binnen 7 dagen worden teruggestort op uw rekening.


Betalen


Lyngen design meubels biedt u de mogelijkheid om gemakkelijk en veilig online via iDEAL te betalen.

Betaling via iDEAL:
iDEAL wordt ondersteund door alle Nederlandse banken en is net zo veilig en gemakkelijk als internetbankieren. Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u ervoor kiezen via iDEAL te betalen. Klik dan op de iDEAL betaalknop en kies uw eigen bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bankomgeving om de betaling te voldoen.


Verzenden & bezorgen


Bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur worden geplaatst, en op voorraad zijn, worden binnen 7 werkdagen bij u afgeleverd . Bij bestellingen in Nederland bedragen de verzendkosten € 6,75.

In principe bezorgen we alleen in Nederland en België. Al onze pakketten worden verzonden via DPD of POST NL. Mocht er niemand thuis zijn, dan wordt het (INDIEN MOGELIJK) bij de buren afgeleverd. Als dit niet wenselijk is kunt u dit aangeven tijdens de bestel procedure. Als het pakket niet bij de buren afgeleverd kan worden, kan het pakket na 2 bezorgpogingen nog 3 weken opgehaald worden bij het dichtstbijzijnde afhaalkantoor. Indien u het pakket binnen 3 weken niet ophaalt, gaat het pakket retour afzender.


Bestelling niet ontvangen


Het kan voorkomen dat uw bestelling door een fout niet wordt afgeleverd. Mocht dit het geval zijn neemt u dan na 5 werkdagen contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dan kijken waar er een fout is opgetreden in het verzendproces. Verder zal onze klantenservice met u zoeken naar een gewenste oplossing.

Mocht het artikel dat u besteld heeft een langere levertijd hebben, dan houden wij u daarvan op de hoogte.


Retourneren & Service


Mocht uw bestelling niet naar wens zijn, dan kunt u deze zorgeloos (binnen 14 dagen) aan ons retourneren.
De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

U kunt uw bestelde artikelen die niet naar wens zijn terug sturen naar onderstaand retourneer adres.
Bij uw retourzending voegt u dan een ingevuld retourformulier.
Deze kunt u hier downloaden.

Voorwaarden voor retourneren:
- Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling
- Het retourformulier dient volledig te worden ingevuld
- Het artikel dient compleet en onbeschadigd te zijn
- Het artikel dient in de originele verpakking verpakt te zijn
- Het artikel dient voorzien te zijn van de originele kaarten/labels

Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging via de mail. Binnen 14 dagen wordt uw aankoopbedrag (excl. de eventuele verzendkosten) automatisch terug op uw rekening gestort.
Betaalt u met Mastercard of VISA, dan zal het retourbedrag op uw eerstvolgende afrekening verschijnen.

Retourneeradres:
Lyngen design meubels
Torenmolen 136
2317 NW Leiden



Garantie


Beschadigd ontvangen artikel
Op al uw bestelde artikelen heeft u recht op tenminste 1 jaar garantie. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u z.s.m. contact met onze klantenservice op te nemen.

Maak een foto van de staat van het afgeleverde artikel en stuurt u ons deze svp toe. Dit dient uiterlijk binnen 10 werkdagen te gebeuren. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing, dit is afhankelijk van het artikel. Het artikel kan worden vervangen, gerepareerd worden en/of uw geld kan worden teruggestort.
De beschadigde artikelen kunnen, na akkoord van onze klantenservice, gratis geretourneerd worden naar onderstaand adres.

Retourneeradres:
Lyngen design meubels
Torenmolen 136
2317 NW Leiden

Artikel na verloop van tijd defect
Als uw artikel buiten uw schuld om kapot gaat, dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk.
Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice via email. Dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.

Disclaimer
Retourzendingen zijn risico van de koper. Dit houdt in dat Lyngen design meubels niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van de door u geretourneerde artikelen.
Vraagt u daarom altijd bij het postkantoor voor een 3S –nummer of traceercode en bewaar deze goed.